Lescun

3 juni 2022 - Lescun, Frankrijk

Tja, dit is dan de bijna laatste blog van dit Pyreneeën blog. De terugreis is geboekt. Morgen moet ik nog naar Pau zien te komen. Er is geen openbaar vervoer hier, maar wel een whatsappgroep van dorpelingen die vervoer nodig hebben, de eigenaar van de gîte waar ik nu slaap heeft daar een oproep voor mij opgezet.

20220603_153048zelfgemaakte cactus

Ik heb ook de (franse) blablacar app gestart voor (goedkoop) meerijden met anderen.
Lukt dat ook niet, dan kom ik met liften wel in Pau. Dat moet heel makkelijk zijn hier. Daar ben ik morgen dan nog een halve dag. Pau moet ook een mooie stad zijn, dus ik zal van de gelegenheid gebruik maken om die stad kort te bekijken. In de nacht van zondag op maandag kom ik dan, hopelijk weer thuis.

20220603_151513voorlopig laatste stapelbed

1. R&J:
    3 juni 2022
    Jammer dat je wandelavontuur voorlopig stopt, maar veel genoten van je verhalen en foto’s 🤗maar zeker een Welkom thuis Kees, en we spreken elkaar❤️‍🩹
  2. Kees:
    3 juni 2022
    Dank Roel. Ik kom binnenkort wel een kop koffie drinken
  3. Jurjen:
    4 juni 2022
    Hallo Kees, wat een dapper besluit om te stoppen. Wandelen moet een feestje zijn, energie geven. Met wat je de laatste dagen beschreef, kon ik dat niet terugvinden. De Pyreneeën liggen er nog wel een tijdje, dus je kunt altijd een volgende poging wagen. Sterkte met de terugreis!
  4. Kees:
    4 juni 2022
    Dank je Jurjen. Precies dat. Volgend jaar liggen ze er nog wel.