Naar Pau en naar huis

4 juni 2022 - Pau, Frankrijk

Gisteravond nog lekker gegeten in het restaurant van de gîte en het hotel. Met een mooi uitzicht bij het eten.

20220603_195000

Natuurlijk ging het vanmorgen anders dan gepland.
Ik kreeg geen rit via de whatsapp groep, en geen rit via blablacar, maar via de serveerster in het restaurant. Zij had gewoon aan de gasten die uitcheckten gevraagd of ze mij konden meenemen. Haha, ze stonden in de ríj om me mee te nemen.
Via Bedous en Oloron, ben ik nu in Pau. Vanmiddag voor het onweer aan, heb ik het centrum bekeken. Het is verrassend leuk en gezellig.

20220604_143717het was 'ontmoetingsdag' in de tuin van het kasteel, met een paar leuke kraampjes. In het kasteel met een tentoonstelling, het was leuk rondwandelen daar.

Natuurlijk niet zo groot, ik kon een paar bezienswaardigheden vlak achter elkaar bezoeken. Het is gewoon een prettig stadje.

Alles is klaar voor de thuisreis. Ik ga met een nieuwe TGV, over een nieuw traject, het moet supersnel gaan. Morgenavond ben ik weer thuis.
Ik wil iedereen nog bedanken voor de leuke reacties. Ze waren steeds de kersen op de taart bij mijn blog. Op jullie heb ik mijn laatste etappebiertje (Corsicaans dit keer) gedronken.

20220604_185136het laatste biertje

1. Desmond:
    4 juni 2022
    Très bonne route à toi
    Comptent d, avoir croisé ton chemin
    Adios
    Tony
  2. Tina:
    4 juni 2022
    Goeie terugreis Kees en alvast een goede thuiskomst!