Mirakels mooi uutzicht

11 juli 2019 - Locronan, Frankrijk

We hebben Perros-Guirec weer verlaten en hebben vandaag Morlaix en Roscoff overgeslagen. Die zaten wel in ons oorspronkelijke plan, maar in Morlaix leek ons uiteindelijk niet zoveel leuks te doen en, in Roscoff is wel een interressant enorm oud grafveld, maar daar mogen we niet in. Dus we zijn doorgereden naar Locronan, want dan zouden we hier in ieder geval op tijd zijn voor een keltisch festival waar Anet graag heen wil, en ik zou me best kunnen vermaken in een van de 'mooiste stadjes van Bretagne'.
Helaas, het keltisch festival is pas over een aantal dagen, zolang blijven we niet. Het stadje is hooguit interressant omdat het reuze oud is, maar het is zeker niet mooi. De Baskische stadjes van een maand terug waren echt veel mooier. Alleen de kerk is intrigerend,

Kerk in Locronan

ik ga proberen of ik daar morgen een gids voor ons voor kan regelen.

Er is een hor in de camper kapot gebroken, dat drukt mijn stemming.
Gelukkig staat onze camper op een camperplaats die bestaat uit allemaal terrassen op een supersteile helling, en daarom hebben we vanuit de camper een belachelijk mooi uitzicht over de vlakte.

Uutzicht

We hebben ook nog steeds mooi weer, de hortensiaas blijven adembenemend mooi en de vogeltjes fluiten om de camper.

Hortensia

Tot morgen