Naar de kust op maandag 12 september

14 september 2022 - Bekopaka, Madagaskar

Helaas heb ik vannacht last van diarree gekregen. Mijn maag is niet in orde. Na de hele nacht op het toilet gezeten te hebben voel ik me niet beter, ik heb een nu een pilletje genomen voordat ik in de 'bus' gestapt ben. Vandaag gaan we 12 uur in onze 'bus' zitten zonder veel tussenstops. In de hitte, in het stof. Ik heb geen foto's gemaakt, gelukkig Anet nog wel een paar.

12 sept straatbeeldossenkar

De armoede die ik rondom ons zie is echt veel groter dan ik gedacht had. Ik ben wel blij dat ik gedurende de dag de bus niet om een noodstop hoefde te vragen.

12 sept rijstvelden Mondorovarijstveld

In de buurt van de kust viel de nacht, we konden niet echt zien hoe ons hotel er uit zag, wel hoorde ik de branding van de zee. Er is geen gelegenheid de zee ook maar even te zien. Helaas moeten we morgen weer om 5:30 op voor wéér een lange dag reizen. Er zou dan meer wel meer te zien moeten zijn onderweg. En hopelijk voel ik me dan wat beter.