Zonsondergang Toncek

14 maart 2019 - Bariloche, Argentinië

Vandaag is onze vijfde week begonen. Katja in Bariloche, en ik in het National park. De zonsondergang bij het meertje Toncek bij het refugio Frey was een paar minuten lang adembenemend. Iedereen rende van de eettafel weg om een paar foto's te maken. Van deze foto zal ik wel een vergroting aan de muur hangen.

Zonsondergang bij meertje Toncek

Na het eten had ik nog een gezellige avond met een paar Argentijnse kennissen, met wie ik gegeten had.  Ze hebben me uitgebreid verteld waar we in Buenos Aires de beste tango night kunnen hebben. Vanmorgen heb ik ook nog een foto bij zonsopkomst van het meertje gemaakt, ik heb nu vier verschillende foto's van dezelfde plek.

Zonsopkomst bij meertje Toncek

Daarna weer richting Bariloche gelopen, het werd al snel weer een warme dag. Ik ben erg blij dat ik hier zo kon wandelen. Ik liep terug over een niet zo veel gebruikte route, maar, misschien daardoor, zag ik onderweg wel weer prachtige bloemen bomen en vogels, en overal schoten de hagedissen weg.

Bloemen

Ik heb genoten van mijn laatste wandeltocht hier. Morgen begint weer een 24 uurs busreis naar Buenos Aires. Nu, terwijl ik mijn rugtas weer aan het inpakken ben doet mijn rug, en doen vooral ook mijn voeten zeer. Die kunnen dan weer wat rust krijgen in die bus. Voor de liefhebbers, in Bariloche kun je chocolade kopen. Winkeltje na winkeltje met alleen chocolade. Hele supermarkten met alleen chocolade. In het blog zet ik één foto de rest kun je zien bij de foto's.

Chocoladewinkel in Bariloche

Tot morgen, als ik internet heb, anders tot overmorgen.