Weer op Schiphol

28 maart 2019 - Schiphol, Nederland

Hallo allemaal,

Vandaag begint weer een nieuwe reis. Dit keer naar Marokko. Daar ga ik in een gebergte in het zuiden 10 dagen wandelen.

Ik heb vannacht al in Amsterdam geslapen, bij Anet, die daar een cursus van een week heeft. Haar hotelletje ligt op één station afstand van Schiphol, dus ik kon rustig, zonder stress naar Schiphol reizen.

Bij het inchecken werd mijn bagage niet naar mijn eindbestemming gestuurd maar naar Casablanca, waar ik een tussenstop heb. Mijn eindbestemming (met dezelfde maatschappij) stond niet in haar scherm. Gelukkig zag ik het bijtijds. Terwijl de baliemedewerkster probeerde mijn bagage door te labelen, en wij het erover hadden dat het toch raar is dat dat niet automatisch doorgestuurd werd, bleek dat ik nu plotseling business class mocht reizen op het tweede gedeelte naar Ouarzazate. De baliemedewerkster wist ook niet waarom.

Mijn gratis upgrade-reeks houd dus nog aan, lang leve Royal Air Maroc.

Ik vermoed dat ik deze reis erg weinig internet heb, ik zal wel elke dag een verhaaltje schrijven, maar misschien kan ik pas aan het eind van de tocht mijn verhaaltjes op het blog zetten.

Groeten Kees

1. Petra Vos:
    29 maart 2019
    Veel plezier en hoop dat je fijn kunt wandelen.
  2. R&j:
    30 maart 2019
    Geniet er van Kees en veel fijne wandel kilometers
  3. Anita:
    31 maart 2019
    Lekker lopen Kees.
    Veel plezier, het is daar heelrijk warm.
    Groetjes,
    Anita