.Dag 24 Piñeres

25 april 2024 - Nueva, Spanje

Ik ben van slag. Ik ben net Etienne tegen gekomen, met wie ik twee jaar geleden in Frankrijk ook gewandeld heb. Wat een toeval. Wat leuk. Ik ga straks verder bijpraten met Etienne.

20240425_163925Weerzien met Etienne.

Maar eerst een blog. De dag van gisteren voel ik behoorlijk in mijn benen, en het regent ook. Niet veel regen, maar vandaag moeten we 19 kilometer lopen en dan kun je toch erg nat worden.

20240425_084248Een baai.

Ze hebben ons verteld dat er onderweg niets te krijgen is, en dat we ook vanmiddag, vanavond en morgenvroeg zelf moeten koken. We hebben gisteravond heel wat proviand gekocht.
En om iets na 7 uur vertrekken we.

20240425_085114De weg.Al vroeg dus, want hoe later op de dag, hoe harder het zal regenen.

Het blijkt dat er onderweg wél het één en ander te krijgen is. Koffie is geen probleem en later kunnen we ook rustig ergens iets te drinken met iets erbij krijgen.

20240425_103935Een vervallen oude kerk.

Zelfs een soort supermarkt komen we halverwege tegen. Maar ja,  etenswaren hebben we genoeg. Vanwege de regen stappen we stevig door.

20240425_104740

Al vroeg in de middag komen we bij onze herberg, waar we inderdaad zelf een middagmaaltijd kunnen maken.

20240425_094120

Ook vanavond zal ik wat eten klaarmaken. De mensen van deze herberg bieden aan om onze was te doen. Heerlijk. Zeker nu met de regen en mijn spierpijn. Niet zelf staan te prutsen, maar alles gewoon afgeven en vanavond schoon en droog weer terugkrijgen.

1. Maarten:
    25 april 2024