Voorbereiding

28 februari 2019 - Puerto Natales, Chili

We zijn nu in Puerto Natales, van hieruit gaan we wandelen in het Nationaal park Torres del Paine. Vandaag was weer de dag om voorbereidingen te treffen voor die wandelingen.

Je kunt hier een wandeling maken van vijf dagen door zo'n mooie omgeving dat de wandeling zelfs in Nederland beroemd is. Katja en ik wilden deze vijfdaagse wandeling, die op ons lijstje staat, graag maken, maar eigenlijk besloten we thuis al, dat dit te zwaar voor ons zou zijn. Dat blijkt te kloppen. Het is echt te zwaar voor ons.

We hebben het nu opgesplitst in één tweedaagse tocht en één tocht van één dag. Het is niet anders. Ook nu moesten we heel veel ervoor regelen. Maar dat is ons weer gelukt.

We hebben vandaag ook een 'gratis' citytour gemaakt, daar wordt hier net mee begonnen. We waren één van de eerste deelnemers. Puerto Natales is trouwens een leuk klein stadje.

Ik ben blij met alle reacties die iedereen telkens geeft. Erg leuk. iedereen daarvoor bedankt!