Noodweer in Auros

15 mei 2022 - Auros, Frankrijk

Het avondeten gisteren in La Réole was voortreffelijk. De bedden niet zo, de matras lag op de grond, het was boven, waar ik sliep, heel erg warm en onder het raam dat open kon, hing een wespennest en er waren veel muggen. Het was allemaal niet superschoon. En overal was spinrag
Mevrouw wilde ons gelukkig wel om 6:15 onbijt geven en ons na een wilde rit naar La Réole bij de brug over de Garone afzetten. Zodat ik om 7 15 aan het lopen was.

Uitzicht op La Réole

Dan is het nog fris. Al snel wordt het drukkend. Onderweg ben ik een aardige Fransman tegengekomen. We zijn samen verdergelopen naar het dorpje waar ik slaap en ik pik hem morgen op uit het dorp waar hij slaapt. In Auros, waar ik overnacht, kwam ik ook weer de Fransen van de vorige dag tegen.

Onderweg naar Auros

Er was een ruilbeurs in het dorp. Ik weet niet wat er geruild had moeten worden maar mijn lege glas werd steeds geruild voor een volle.

Hier slaap ik in Auros

Nu, pas uren later ben ik weer wakker geworden. In de tuin van de mevrouw bij wie ik logeer, ben ik, terwijl ik op haar wachtte, in slaap gevallen....... Het is nu allemaal wat chaotisch.
En het plenst ineens. Een wolkbreuk. De mevrouw is er nu ook. En ze blijken voor mij aan het koken te zijn.

Ik zal hier nog even een krantenartikel over Bart neerzetten Daarin staat geloof ik wel hoe je hem kunt sponsoren. Er is ook een Facebookgroep over hem.

Bart Laperre

Het is wat kort allemaal, maar ik heb nu geen tijd voor een lang blog.
Prettige zondagavond.