Los Cuernos

3 maart 2019 - Puerto Natales, Chili

De derde wandeldag in Torres del Paine. Om half zes opgestaan, tas gepakt, ontbeten en vlug gewandeld naar de bus richting Torres del Paine.

Boom

Voor vandaag stond een lichte wandeling op het programma, als een soort uitlopen van gisteren en eergisteren. Onderweg realiseerden we ons wat een geluk we hebben gehad met ónze wandeling de afgelopen dagen. Wij hadden echt prachtig wandelweer, niet te warm en volop zon. Vandaag is er lichte miezerregen, met laaghangende wolken. De komende week wordt het echt slecht weer. Twee weken terug was Torres del Paine helemaal gesloten vanwege noodweer.

Salto Grande

Onze tocht vandaag leidde eerst naar een waterval, (zie ook het filmpje), daarna naar een uitzichtpunt waar twee bergen als de horens van een koe naast elkaar staan. En dat dan boven een groen meer.

Los Cuernos

Onderweg zag ik weer mooie kuifcaracara's en overal stonden weer prachtige bomen. Je hoeft in het leven niet altijd de moeilijke wegen te nemen om hele mooie dingen te zien.

Kuifcaracara

Vanmiddag eindelijk een grote was gedaan. Hopelijk hoef ik nu niet meer veel te wassen voor ik weer in Nedeland ben. Maar ja, dat duurt nog wel even!

Tot morgen.

1. R&j:
    3 maart 2019
    Wat een prachtig mooi en ruig gebied, jullie zijn echte bofkonten om dit te kunnen en mogen beleven