De eerste dag

18 april 2022 - Brussel, België

Vandaag is het 🌐 begonnen.

Ik zit nu, halverwege de dag, te wachten bij station Brussel Zuid. Hier is  wel mondkapjesplicht. Er was onderhoud op het traject Amsterdam Breda, dat wist ik. Ik ben daarom extra vroeg vertrokken en omgereden via Den Bosch naar Breda, en daarna naar Brussel  gespoord. Tot nu ging de reis super voorspoedig, nu moet ik twee 🕑 uur!, wachten op de Thalys🚄, tja, dan had ik ook maar niet zo vroeg weg moeten gaan. In die Thalystrein heb ik gereserveerde plaatsen. Ik kan niet zomaar een trein eerder instappen. Dan ga ik eerst naar Parijs. In de trein naar Brussel ☘kreeg 😀 ik van een Amerikaanse 70 jarige vrouw wel twee metrotickets🚇 voor Parijs, zodat ik makkelijker (vooral sneller) naar gare de Austerlitz kan reizen, dan daar in de volgende Thalys stappen naar Argenton sur Creuse.
Daar zal ik pas vanavond laat zijn. Ik krijg al bijna medelijden met mijzelf.
Helaas, Roel, de humor ontbreekt nog, ik zal morgen meer mijn best doen

Dit is zo ongeveer mijn route